ΑΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ

Αν υποψιάζεσαι ότι ένας φίλος ή συγγενής σου πάσχει από κάποια διαταραχή πρόσληψης τροφής, οι παρακάτω συμβουλές για το πώς μπορείς να τον/την στηρίξεις ίσως να σου φανούν χρήσιμες:

–          Ενημερώσου σχετικά με τις διαταραχές διατροφής. Διάβασε άρθρα, βιβλία και πληροφορίες στο ίντερνετ.

–          Σιγουρέψου ότι εσύ έχεις συνειδητοποιήσει πως το να είναι κάποιος αδύνατος δεν σημαίνει ότι είναι όμορφος και υγιής.

–          Να είσαι ειλικρινής απέναντι στο άτομο για το οποίο ανησυχείς. Μίλησέ του για τους προβληματισμούς σου και το ενδιαφέρον σου, αλλά φρόντισε να είσαι τρυφερός/ή και όχι επικριτικός/ή. Είναι πολύ καλύτερο να πεις ήρεμα και με ειλικρίνεια: «ανησυχώ για το βάρος σου» παρά υποτιμητικά: «κοίτα πώς έχεις γίνει…».

–          Όσο κι αν ανησυχείς, προσπάθησε να θυμάσαι ότι υπάρχουν και πολλές άλλες πλευρές στο άτομο αυτό πέρα από το πρόβλημα διατροφής του. Τόνισε τις ικανότητες και τα δυνατά του σημεία –το έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s